Gratis fragt v/køb over 600,- ellers fra 35,- | Afsendes indenfor 1-7 hverdage | Gratis retur i 30 dage

Når du skal ombytte eller returnere hos os.

(1). Vi vil anbefale at du udskriver og udfylder returskemaet.

Du udfylder skemaet og noterer varenummeret på den vare du sender retur. Denne seddel vedlægger du varen, når den sendes retur.
Husk at skrive dit ordrenummer på sedlen, så vi kan finde frem til dig i vores system.

Klik her for at åbne returskemaet

(2). Hvis du ønsker det, så kan du bestille en gratis Postnord returlabel hos os.

Når du bestiller en gratis returlabel fra os, vil du først modtage en ordrebekræftelses e-mail.

Du vil efterfølgende modtage din returlabel i en separat email indenfor 24/48 timer på hverdage, da vi laver den manuelt til dig.

Fragten for den pakke som du sender til os, bliver ikke refunderet, såfremt du ikke anvender vores gratis returlabel.

Klik her for at bestille gratis Postnord returlabel

Vigtigt: Manglende original og intakt emballage + mærker kan udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, skal varen returneres i original og intakt emballage, samt med alle mærker som påført fra fabrikken.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, eller har beskadiget emballage / manglende påsatte mærker, kan det betyde, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Ofte stillede spørgsmål og svar


- Jeg ønsker at ombytte min vare. Hvad gør jeg?

Du skal blot bestille den nye vare du ønsker på webshoppen og returnere den gamle vare til os (benyt vores gratis returlabel øverst på siden).
På den måde så får du hurtigt den rigtige vare og beløbet for den gamle vare, bliver refunderet direkte ind på det kort du betalte med oprindeligt.


- Hvilken returadresse skal jeg sende til?

Shopgroup
Vandmøllevej 14 
5500 Middelfart

Bemærk 2 vigtige ting:

1. Pakker skal sendes "med omdeling" til vores adresse, da vi ikke afhenter pakker i pakkebokse, på posthuse og lign.
2. Sørg for at evt. gammel PostNord label er fjernet eller dækket på din pakke, ellers risikerer du at returpakken kommer tilbage til dig og ikke os.


- Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?

Fortryder du dit køb, kan du indenfor 30 dage efter modtagelsen af pakken give os besked om at du vil fortryde dit køb. Herefter har du 14 dage til at sende pakken retur til os. Vi anbefaler, at du læser afsnittet om ”returnering” og ”varens stand”.

Vi beder dig om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, samt udfylde vores returskema.

Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering, såfremt du ikke benytter vores gratis Postnord returlabel.


- Hvorfor lægger I ikke en returlabel i kassen?

Hvert eneste år sender vi over 25.000 pakker til kunder i Danmark og under 1% har behov for at ombytte/returnere.
Vi har valgt at skåne miljøet mest muligt ved ikke at vedlægge returlabels i alle kasser, da hver eneste returlabel indeholder plastik - og oftest ender med at blive smidt ud.


- Jeg har sendt en vare retur. Hvornår modtager jeg mine penge retur?

Vi behandler retur og ombytninger 2 gange om ugen og der vil derfor typisk gå 2-5 hverdage, før dine penge sættes retur på dit kort efter vi har modtaget din pakke.


- Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?

Hvis vi er kommet til at sende en forkert vare, beder vi dig om at kontakte os så vi kan få rettet op på fejlen.


- Min vare er defekt. Hvad gør jeg?

Har du været så uheldig at modtage en vare med fejl eller som er defekt, skal du kontakte vores kundeservice på support@towels.dk og beskrive fejlen samt oplyse ordrenummer.
Så vil kundeservice vurdere, om varen skal retur til os, eller om du blot kan fremsende et billede pr. e-mail af fejlen og få tilsendt en ny vare u.b.